مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1398 ساعت 09:352019-08-06بين الملل

ترامپ تمام دارایی های دولت ونزوئلا را مسدود کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در ادامه فشار ها برای خلع نیکلاس مادورو رییس جمهور منتخب ونزوئلا از قدرت، - رییس جمهور آمریکا در ادامه تلاش های خود برای خلع رییس جمهور منتخب ونزوئلا از قدرت، تمامی دارایی های دولت کاراکاس در آمریکا را مسدود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در ادامه فشار ها برای خلع نیکلاس مادورو رییس جمهور منتخب ونزوئلا از قدرت، تمامی دارایی های دولت ونزوئلا در آمریکا را مسدود کرد.

اواخر هفته گذشته، رییس جمهور آمریکا مدعی شده بود که در راستای اعمال فشار بر مادورو، محاصره یا قرنطینه کردن این کشور را بررسی می کند.

بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، ترامپ روز گذشته (دوشنبه) با هدف افزایش فشار اقتصادی و دیپلماتیک به دولت مادورو برای وادار کردن وی به کناره گیری از قدرت، تمامی دارایی های دولت ونزوئلا در ایالات متحده آمریکا را مسدود کرد.

طبق این گزارش، فرمان اجرایی فوق که به امضای ترامپ درآمده است، فراتر از تحریم هایی است که در ماه های اخیر، دولت آمریکا بر شرکت نفت پی دی وی اس ای ونزوئلا و همچنین بخش مالی این کشور و همچنین چندین تن از مقامات و نهاد های ونزوئلا تحمیل کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ تمام دارایی های دولت ونزوئلا را مسدود کرد

ترامپ تمام دارایی های دولت ونزوئلا را مسدود کرد