مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1398 ساعت 09:032019-08-06اجتماعي

کابینت کلاسیک و کابینت مدرن


کابینت آشپزخانه، از مهم ترین اجزای هر آشپزخانه ای محسوب می شود و به همین دلیل، نقش آن ها در تعیین سبک دکوراسیون آشپزخانه غیرقابل انکار است.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آکس چوب، هنگام ورود به آشپزخانه، این کابینت ها هستند که توجه بیننده را به خود جلب می کنند و چنانچه رنگ، طرح، سبک و دیزاین آن ها با یکدیگر هماهنگ باشد و با سایر اجزای دکوراسیون منزل نیز هم خوانی داشته باشد، زیبایی آن ها بیشتر به چشم می آید و می تواند ترکیب چشم نوازی را در ذهن بیننده ایجاد کند.

از آنجا که ساخت و نصب کابینت ها، هزینه بر است، ضرورت دارد در انتخاب کابینت آشپزخانه دقت و توجه کافی را معطوف کنید و با دانش کافی دست به انتخاب بزنید.

دو سبک رایج دکوراسیون کابینت آشپزخانه: امروزه کابینت آشپزخانه در دو سبک اصلی کلاسیک و مدرن طراحی می شود که هر کدام با توجه به ویژگی هایی که دارند، طرفداران و علاقه مندان مخصوص به خود را دارند و متناسب با سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه، زیبا و جالب توجه هستند.

در ادامه این دو سبک از دکوراسیون آشپزخانه را به شما معرفی می کنیم.

کابینت آشپزخانه مدرن: کابینت مدرن، نوعی از سبک کابینت آشپزخانه است که در طراحی آن به سادگی بیش از هر چیز دیگری توجه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کابینت کلاسیک و کابینت مدرن

کابینت کلاسیک و کابینت مدرن