مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 مرداد 1398 ساعت 08:482019-08-06بين الملل

اوباما: آمریکایی ها، رهبرانی که ترس و نفرت را اشاعه می دهند، رد کنند


باراک اوباما در پی دو حادثه تیراندازی اخیر در دو شهر ال پاسو و دیتون آمریکا خواستار اقدامی جدی در پاسخگویی به اینگونه حوادث شده و از آمریکایی ها خواست با صدای بلند رهبرانی را که جو ترس و نفرت را گسترش می دهند، - باراک اوباما در پی دو حادثه تیراندازی اخیر در دو شهر ال پاسو و دیتون آمریکا خواستار اقدامی جدی در پاسخگویی به اینگونه حوادث شده و از آمریکایی ها خواست با "صدای بلند رهبرانی را که جو ترس و نفرت را گسترش می دهند، رد کنند".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه هیل، باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا در بیانیه ای که در توییتر منتشر کرد نوشت: ما در این زمینه درمانده نیستیم و تا زمانی که همه ما نایستاده و مقامهای دولت را از بابت تغییر قوانین کنترل مالکیت سلاح پاسخگو نکنیم این تراژدی ها ادامه پیدا خواهند کرد.

رییس جمهور سابق آمریکا در ادامه عنوان کرد، تیراندازی در ال پاسو در ادامه روند خطرناک ارتکاب خشونت ناشی از ایدئولوژی های نژادپرستانه اتفاق افتاده است.

او وبسایتهای مربوط به نژادپرستان سفیدپوست را با گروه های تروریستی مثل داعش مقایسه کرد و از مقامهای پلیس و امنیتی و مقامهای شبکه های مجازی خواست تا با تاثیر این گروه های نفرت پراکن مقابله کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوباما: آمریکایی ها، رهبرانی که ترس و نفرت را اشاعه می دهند، رد کنند

اوباما: آمریکایی ها، رهبرانی که ترس و نفرت را اشاعه می دهند، رد کنند