مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مرداد 1398 ساعت 12:482019-08-04سياسي

دختر خوب سراغ دارید؟!


عروسم باید چشم رنگی باشد، پوستش روشن باشد، وزنش فلان قدر و قدش بهمان قدر، سنش بیشتر از 24 سال نباشد، راستی! اگر شاغل هم باشد که چه بهتر، - می گوید: عروسم باید چشم رنگی باشد، پوستش روشن باشد، وزنش فلان قدر و قدش بهمان قدر، سنش بیشتر از 24 سال نباشد، راستی! اگر شاغل هم باشد که چه بهتر، خانواده اش هم ترجیحاً کم جمعیت و در منطقه ای خوب ساکن باشند، متدین و باحیا هم باشد؛ سری تکان می دهم؛ می خندم و می گویم چشم! به مدیر تولیدمان می گویم برایتان بسازد، امر دیگری ندارید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، واسطه گری در ازدواج امری ست که در دین اسلام بسیار به آن توصیه شده است.

درباره ثواب این کار پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم فرمودند: هر فردی در ازدواج حلالی بین دو نفر اقدام کند تا این که خدا آن دو را گرد هم آورد، خداوند در برابر هر قدمی که وی در این راه برداشته و هر سخن ثوابی که گفته ثواب یک سال عبادت را به او می دهد .

از زمانی که واسطه ها با دفترچه های معروفشان و مشخصات ثبت شده دختر و پسر، واسطه خیر می شدند تا امروز زمان زیادی نگذشته است.

سکینه طارمی لر یک بانوی جوان قزوینی است که با وجود داشتن سه فرزند در حیطه ای ورود پیداکرده که شاید کمتر کسی در آن فعالیت داشته باشد، وی سال هاست برای معرفی دختران و پسران جوان در تلاش است و افراد بسیاری به واسطه این معرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختر خوب سراغ دارید؟!

دختر خوب سراغ دارید؟!