مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مرداد 1398 ساعت 11:382019-08-04ورزشي

ضعف کنترل هیجانی در ورزش ایران


عضو کمیسیون روانشناسی کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه پرداختن به تئوری توطئه به جای شناخت علل اصلی رفتار ورزشکاران، مربیان و عوامل فنی ورزش ایران همواره وجود دارد، - گفت: ضعف کنترل هیجانی در ورزش ایران مشهود است.

دکتر خسرو حمزه در گفت وگو با ایسنا، در مورد آفت اعتراض در ورزش ایران که به رده های پایه ورزش نیز سرایت کرده و به طور مثال موجب شد تا با اعتراض کشتی گیر تیم ملی نوجوانان ایران در رقابت های جهانی، قهرمانی تیم ملی ایران از دست برود، اظهار کرد: مهم ترین مسئله این است که بتوانیم منشاء مشکلات را به درستی تشخیص دهیم.

متاسفانه در ورزش ایران بسیاری از مباحث اصلی از جمله اعتراض ورزشکاران، مربیان و عوامل فنی ناشی از عوامل ذهنی و روانی است درحالی که همواره سعی بر این است که به جای پرداختن به مسائل واقعی، به عوامل بیرونی نظیر توطئه و نفوذ رقبا بپردازیم.

ضعف کنترل هیجانی در ورزش ایران وی ادامه داد: در مورد کشتی گیر تیم ملی نوجوانان نیز باید اعلام کنیم که کنترل هیجانی این کشتی گیر ضعیف بوده است درحالی که باید از همان ابتدا چه در خانواده، مدرسه و باشگاه و چه تیم ملی به ورزشکاران آموزش های لازم در این رابطه داده شود.

عضو کمیسیون روانشناسی کمیته ملی المپیک با اشاره به این که اعتراض به داوران در بخش های مختلف ورزش ایران به یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف کنترل هیجانی در ورزش ایران

ضعف کنترل هیجانی در ورزش ایران