مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 مرداد 1398 ساعت 01:482019-08-03اقتصادي

از نقاشی ساختمان تا ساخت نرم افزار حسابداری...


یک کارآفرین موفق سنندجی که در زمینه نرم افزارهای حسابداری فعالیت می کند معتقد است، که جامعه به شدت در زمینه حسابداری و کامپیوتر نیازمند افراد خبره است و جوانان نباید تنها یدک کش مدرک دانشگاهی باشند بلکه باید مهارت های تخصصی خود را در زمینه تحصیلی افزایش دهیم.

- زاهد رحمانی، یکی از کارآفرینان موفق سنندجی است که شغل های دولتی را برای ایجاد کسب وکار خود رها کرده و اکنون صاحب شرکت است.

او در ابتدا مدرس دانشگاه بوده و سپس به عنوان کارشناس اعتبارات صنعتی در یکی از بانک ها مشغول فعالیت بوده است؛ همین امر موجب جرقه ای برای راه اندازی کسب وکار شده است.

او در بانک به عنوان کارشناس اعتبارات صنعتی به واحدهای تولیدی نوپا مشاوره می داده و بعدها این مسئله تلنگری برای خودش می شود تا به دنبال کارآفرینی برود.

رحمانی مدتی به نقاشی ساختمان پرداخته و دانشجوی رشته مدیریت صنعتی در دانشگاه صنعتی شریف بوده است که این امر پیش زمینه های زیادی برای ورود او به بازار کار به وجود می آورد.

وی درباره انگیزه اولیه اش برای ساخت نرم افزار حسابداری به خبرنگار ایسنا گفته، در جامعه به شدت احتیاج به یک نرم افزار حسابداری احساس می شد که با خواندن چند کتاب، تصمیم به طراحی نرم افزار حسابداری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نقاشی ساختمان تا ساخت نرم افزار حسابداری...

از نقاشی ساختمان تا ساخت نرم افزار حسابداری...