مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مرداد 1398 ساعت 12:532019-08-03اقتصادي

سیاه تر از سفید!


در جملاتشان همدیگر را هم خانه خطاب کرده و می گویند: اینجا همه چیز شراکتی است، یک جورهایی سعی می کنند معامله پایاپای باشد؛ به قول مرد جوان برد - برد و من در دفترچه ام می نویسم: - دو سر باخت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجبور نیستم میلیون ها تومان خرج هزینه زندگی و جهیزیه بدهم و تازه زندگی را آغاز کنم که انتهایش طلاق است بلکه به جای آن خیلی راحت و آسوده باکسی که دوستش دارم زیر یک سقف زندگی می کنم هر وقت هم دلم نخواست می گویم خداحافظ.

افرادی که این هم باشی را دارند از آن با ترس ولرز به عنوان ازدواج سفید یاد می کنند اما همین احتیاط و ترس خودش به اندازه کافی نشان می دهد که نمی شود نام این ارتباط را ازدواج گذاشت؛ چیزی که هنوز برایش در فرهنگ ایرانی - اسلامی نام و نشانی پیدا نشده است.

این واژه وارداتی و این فرهنگِ غربی همخانه بودن نه ازدواج است و نه سفید چون هیچ ازدواج قانونی و شرعی شکل نمی گیرد و ثبت نمی شود و پایان این سبک زندگی مجردی هم آسیب های جدی فرهنگی و اجتماعی است که بیشتر سیاه است تا سفید.

در ازدواج سفید مسئولیت پذیری وجود ندارد یکی از آقایان بجنوردی که تجربه ازدواج سفید را داشته در گفت و گو با ایسنا، گفت: بیشتر افرادی که به سمت و سوی ازدواج سفید می روند افرادی هستند که زمینه ازدواج رسمی برای آن ها بنا به علل مختلف فراهم نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاه تر از سفید!

سیاه تر از سفید!