مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 مرداد 1398 ساعت 11:532019-08-03ورزشي

ابهام در اعزام تیم ملی قایقرانی رویینگ به مسابقات جهانی


سرمربی تیم ملی قایقرانی رویینگ ایران علاقه مند است ملی پوشان با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا 2020 و سپس کاپ جهانی شرکت کنند تا اینکه الان بخواهند به مسابقات قهرمانی جهان اعزام شوند.

- افشین فرزام در گفتگو با ایسنا درباره ی اینکه تیم ملی رویینگ ایران در مسابقات جهانی شرکت می کند یا خیر، تصریح کرد: حقیقتا خیلی پیگیری نکردم و فکر می کنم فدراسیون هم درگیر مسابقات جهانی آب های آرام باشد که چون سهمیه المپیک توزیع می شود مهم است.

البته واقعیت این است خود من بیشتر علاقه مند هستم تیم با آمادگی کامل در مسابقات قهرمانی آسیا که انتخابی المپیک 2020 نیز هست، شرکت کند و سپس در کاپ جهانی حضور پیدا کند.

حتی من در این مورد با سهرابیان رییس فدراسیون هم صحبت کردم و گفتم بعد از مسابقات قاره ای، در خرداد کاپ جهانی برگزار می شود که سهمیه المپیک در آن توزیع خواهد شد یعنی در هر ماده دو قایق می تواند سهمیه المپیک را بگیرد و به نظرم آن مسابقه را در نظر بگیریم هم تیم آماده تر است و هم شانس ما بیشتر خواهد بود.

او ادامه داد: من در دو المپیک قبلی هم حضور داشتم و فدراسیون از این کاپ جهانی غافل بوده، در حالی که می شد شانس خودمان را امتحان کنیم اما کسی به فکر نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در اعزام تیم ملی قایقرانی رویینگ به مسابقات جهانی

ابهام در اعزام تیم ملی قایقرانی رویینگ به مسابقات جهانی