مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مرداد 1398 ساعت 14:302019-08-02فرهنگي

نقی زاده: فایده عملی بازگویی مشکلات مسکن چه زمانی دیده خواهد شد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، اصغر نقی زاده بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به عملکرد فرهنگی در حیطه موجر-مستأجر بیان داشت: اینکه در قالب صاحبخانه خوب از مشکلات اجاره نشینان حرف میزنند خیلی هم خوب است ولی وقتی که چاره ای برای از بین رفتن این .

- بازیگر فیلم معراجی ها گفت: در میزگرد های رادیویی و تلویزیونی مدام راجع به گرانی مسکن و خودرو و خوراک مردم حرف میزنند، ولی قیمت کدام کالا کاهش یافته؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، اصغر نقی زاده بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به عملکرد فرهنگی در حیطه موجر-مستأجر بیان داشت: اینکه در قالب صاحبخانه خوب از مشکلات اجاره نشینان حرف میزنند خیلی هم خوب است ولی وقتی که چاره ای برای از بین رفتن این دغدغه ها یافت نشود مطمئنا شهروندان نیز بعد از مدتی حس مثبت خود به این پویشها را از دست میدهند.

بازیگر درام ماندگار از کرخه تا راین با ذکر چاره کار گفت: بهترین روش این است که این پویشها را تا پاسخگویی مدیران و پیگیری اقدامات عملی برای حل مشکل مستأجران پیش برد.

صاحبخانه خوب به درستی از صاحبخانه ها میخواهد هوای مستأجران را داشته باشند ولی مدیران مملکت هم باید بیایند و پاسخ دهند چرا تا دلار تکان میخورد قیمت اجاره بها چند برابر میشود و چرا با کاهش قیمت دلار قیمت اجاره بها پایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقی زاده: فایده عملی بازگویی مشکلات مسکن چه زمانی دیده خواهد شد؟

نقی زاده: فایده عملی بازگویی مشکلات مسکن چه زمانی دیده خواهد شد؟