مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 مرداد 1398 ساعت 13:232019-08-02اقتصادي

بانک ها آب پاکی را روی دست صنایع ریختند


با وجود نام گذاری سال رونق تولید برای امسال و نیاز واحدهای تولیدی به تسهیلات بانکی، مدیرعامل بانک ملی ایران گفته است که منابع بانکی متناسب با افزایش نرخ ارز، - رشد سه برابری نداشته و واحدهای تولیدی نباید انتظار داشته باشند که بانک ها تسهیلات بیشتری به آن ها پرداخت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سالی که تحریم های جامعه بین المللی علیه ایران افزایش یافت و کشورهای مختلف تحت تاثیر آمریکا و شورای امنیت سازمان ملل، تحریم ها علیه ایران را اجرا کردند، صنایع ایران به تدریج وارد رکودی شد که جان تولید را گرفت.

البته با تکیه بر خودکفایی و تلاش بسیار در این زمینه، بخش صنعتی موفق شد تا حدودی در مقابل این تحریم ها مقاومت کند و با گذر زمان اوضاع بهتر شد، اما در سال های پایانی دولت نهم، رکود همراه با تورم اقتصاد کشور را در برگرفته و صدمات سنگینی را به آن وارد آورد.

پس از روی کار آمدن دولت یازدهم و تغییر برخی سیاست ها، اوضاع رشد اقتصادی کشور کمی بهبود یافت و در نهایت با انعقاد برجام میان ایران و کشورهای 1+5 امیدها برای بهبود وضعیت اقتصادی ایران، افزایش یافت.

در حالی که کشورهای اروپایی و شرکت های بزرگ در حال اتعقاد قراردادهای همکاری با ایران بودند، برخلاف قواعد و قوانین بین المللی دونالد ترامپ، رییس جمهور جدید آمریکا برجام را بدترین توافق تار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها آب پاکی را روی دست صنایع ریختند

بانک ها آب پاکی را روی دست صنایع ریختند