مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مرداد 1398 ساعت 23:132019-08-01سياسي

مهم ترین اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت


اعلام احکام پرونده های نجفی، هادی رضوی، پدیده و .

از مهم ترین اخبار قضایی هفته گذشته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مشروح گزیده اخبار حقوقی هفته گذشته بشرح زیر است: اعلام آرای پرونده پدیده شاندیز / محسن پهلوان مقدم به حبس ابد محکوم شد پرونده موسوم به پدیده دارای سه متهم اصلی و تعداد زیادی متهم دیگر است که پس از طی تشریفات قانونی و انجام تحقیقات مقدماتی برای رسیدگی به دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران در نظام اقتصادی در مشهد ارسال شد.

طبق کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، متهمان این پرونده متهم به اخلال در نظام اقتصادی و مشارکت در کلاهبرداری از طریق فروش اوراق موسوم به سهام پدیده و همچنین تعدادی از متهمان به مشارکت در کلاهبرداری از طریق خرید و فروش اوراق موسوم به سهام پدیده شاندیز و تحصیل مال نامشروع متهم هستند.

15 جلسه برای رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نطام اقتصادی کشور در مشهد به ریاست قاضی منصوری برگزار شد.

پس از ختم رسیدگی به این پرونده نهایتاً با رأی دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلال گران در نظام اقتصادی کشور شعبه مستقر در استان خراسان رضوی؛ متهمان پرونده پدیده به مجازات هایی از جمله حبس ابد، استرداد کلیه اموال و مجموع بیش از 150 سال حبس محکوم شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت

مهم ترین اخبار حقوقی و قضایی در هفته ای که گذشت