مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مرداد 1398 ساعت 12:082019-08-01اقتصادي

روحانی: در همه فصول در تولید گاز خودکفا هستیم


رییس جمهوری با اشاره به خودکفایی کشور در گازوییل و بنزین گفت: در گذشته در بخش گاز در تابستان ها خودکفا بودیم، اما در فصل زمستان به کشورهای دیگر نیازمند می شدیم؛ - امروز در بخش گاز در همه فصول به خودکفایی رسیده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری پیش از ظهر امروز در جمع مدیران و کارکنان پالایشگاه تبریز با اشاره به افتتاح و بهره برداری از پروژه های مختلف آب و برق و پتروشیمی در استان آذربایجان شرقی با اعتبار 12 هزار میلیارد تومان اظهار کرد: تخصیص این رقم اعتبار در یک استان بزرگ نشان از پیشرفت کشور و حرکت بسیار خوب بخش اقتصادی است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در مجموعه وزارت نفت در دولت تدبیر و امید خاطرنشان کرد: در مجموعه وزارت نفت و همه شرکت های همکار با این وزارت خانه در طول فعالیت دولت تدبیر و امید کار بسیار بزرگی انجام شده است و ما امروز در گازوییل و بنزین به خود کفایی رسیدیم و دیگر نیازی به واردات نداریم.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: در گذشته در بخش گاز در تابستان ها خودکفا بودیم، اما در فصل زمستان به کشورهای دیگر نیازمند می شدیم؛ امروز در بخش گاز در همه فصول به خودکفایی رسیده ایم.

روحانی با تاکید بر این که بعد از امضای برجام یک مرتبه تولید و صادرات ما در بخش های مختلف به ویژه بخش نفت افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: در همه فصول در تولید گاز خودکفا هستیم

روحانی: در همه فصول در تولید گاز خودکفا هستیم