مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مرداد 1398 ساعت 08:582019-08-01سياسي

جوانان از ازدواج کردن می ترسند


جوانان با فکر کردن به ازدواج در دل های خود با خطرهایی مواجه شده و از آینده ازدواج کردن می ترسند.

- یک کارشناس مسائل مذهبی گفت: جوانان با فکر کردن به ازدواج در دل های خود با خطرهایی مواجه شده و از آینده ازدواج کردن می ترسند.

حجت الاسلام سعید اسمعلی پور، در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اهمیت ازدواج کردن از منظر دین و اخلاق، اظهار کرد: امر ازدواج برای رفع نیازهای جنسی و عاطفی سفارش شده و قرآن کریم نیز زوج آفرینی را از شگفتی های عالم آفرینش دانسته که موافق فطرت انسان است.

وی با اشاره به علل توصیه قرآن به ازدواج، گفت: خداوند انسان را به سمت فطرت آن هدایت کرده تا انسان بر حسب گرایش فطری خود که میل به جنس مخالف است، به غریزه خود پاسخ دهد؛ همچنین توسعه و بقای نسل بشر نیز یکی از دلایل دیگر برای سفارش قرآن است.

این کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به توصیه های روایات اخلاقی به امر ازدواج، بیان کرد: در صورتی که حتی توصیه قرآن و پیامبر(ص) به ازدواج نبود، این امر به علت وجود خیرات و برکات فراوان، خوشایند بوده و کاهش مفاسد، نزدیک شدن دل ها به یک دیگر و تقویت صله ارحام از جمله فواید آن است.

وی با بیان این که دیدگاه های دیگری نیز در این زمینه وجود دارند، گفت: برخی ها ضروری نبودن پاسخ به غرایز جنسی را ادعا کرده و معتقدند در صورتی که انسان به این نیاز خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان از ازدواج کردن می ترسند

جوانان از ازدواج کردن می ترسند