مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 ساعت 07:002019-07-31سياسي

دادگستری گلستان خواستار همکاری دانشجویان برای پیگیری پرونده جنگل خواری ها شد


محمد شاهکوهی، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به ارائه گزارشی از جلسه مشترک دانشجویان با دبیر قضایی و حوزه ریاست اداره کل دادگستری گلستان پرداخت و گفت: - دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن گلستان گفت: دستگاه قضا مجدانه پیگیر تخلفات جنگل خواری ها هست و از دانشجویان برای به نتیجه رساندن این تحقیقات یاری خواستند.

محمد شاهکوهی، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن گلستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به ارائه گزارشی از جلسه مشترک دانشجویان با دبیر قضایی و حوزه ریاست اداره کل دادگستری گلستان پرداخت و گفت: در این جلسه سه ساعته، نتیجه تحقیقاتمان را در حوزه های میدانی، تئوری و حقوقی که قبلا در قالب لوح فشرده در اختیار دادگستری قرار داده بودیم، دوباره بیان کردیم.

شاهکوهی با بیان اینکه نتیجه این جلسه قول مسئولان دادگستری در پیگیری پرونده های جنگل خواری جنوب گلستان بود، گفت: در این جلسه مسئولان دادگستری گلستان از ما زمان خواستند که موضوع را پیگیری کرده و به نتیجه برسانند.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن گلستان افزود: دبیر قضایی استان از جریان دانشجویی خواستند که در تحقیقات این پرونده به نماینده عالی دستگاه قضایی کمک کنند و به دادستان ها دستور داده شد که برای تحقیقات خود با قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری گلستان خواستار همکاری دانشجویان برای پیگیری پرونده جنگل خواری ها شد

دادگستری گلستان خواستار همکاری دانشجویان برای پیگیری پرونده جنگل خواری ها شد