مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مرداد 1398 ساعت 10:332019-07-30بين الملل

امنیت در خلیج فارس نیازمند تعامل 8 کشور منطقه به ویژه ایران و عربستان است


امنیت در خلیج فارس نیازمند تعامل و همکاری قدرت های منطقه و جهانی است که بدون گفت وگو و همکاری مستقیم هشت کشور حاشیه خلیج فارس به ویژه ایران و عربستان ممکن نخواهد بود.

- یک دیپلمات پیشین کشورمان گفت: امنیت در خلیج فارس نیازمند تعامل و همکاری قدرت های منطقه و جهانی است که بدون گفت وگو و همکاری مستقیم هشت کشور حاشیه خلیج فارس به ویژه ایران و عربستان ممکن نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسین موسویان در مقاله ای در مجله دانشمندان اتمی آمریکا با اشاره به تصور بانیان خروج ترامپ از برجام نوشت: آنها فکر می کردند با اعمال فشار حداکثری و به صفر رساندن روابط بانکی و مالی و صادرات نفت ایران، اقتصاد ایران از هم خواهد پاشید، شورش های مردمی سراسر ایران را فراخواهد گرفت، ایران قدرت و نفوذ منطقه ای خود را از دست خواهد داد و در نتیجه حاکمیت فعلی ایران از هم خواهد پاشید یا حداقل ایران از موضع ضعف به پای میز مذاکره خواهد آمد.

وی گفت: من از اولین روزهای ریاست جمهوری ترامپ، مکرر تاکید کردم که این یک آرزوی تخیلی و توهمی بیش تر نیست و خروج ترامپ از برجام عواقب ناگواری فراتر از روابط دوجانبه ایران و آمریکا در سطح منطقه ای و جهانی خواهد داشت.

دو سال و نیم از ریاست جمهوری ترامپ و سیاست اعمال تحریم های حداکثری گذشته است، نه تنها اقتصاد ایران از هم نپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت در خلیج فارس نیازمند تعامل 8 کشور منطقه به ویژه ایران و عربستان است

امنیت در خلیج فارس نیازمند تعامل 8 کشور منطقه به ویژه ایران و عربستان است