مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مرداد 1398 ساعت 00:332019-07-29ورزشي

تعطیلی 14 ساله استخر شهید حیدرنیا بخاطر ضعف مدیریتی


رییس اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران با بیان این که آماده واگذاری استخر شهید حیدرنیا به بخش خصوصی هستیم، گفت: استخر مجموعه ورزشی شهید حیدرنیا مدت 14 سال است که به دلیل تغییرات مدیریتی و نبود بودجه تعطیل شده است.

- علی ایلکا در گفت وگو با ایسنا، افزود: مجموعه ورزشی شهید حیدرنیا دارای زمین فوتبال و 2 سالن بزرگ چند منظوره است که زمین چمن مصنوعی آن را دو سال پیش برابر مصوبه مجلس و هیات وزیران مبنی بر واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی، با هماهنگی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران به بخش خصوص واگذار کردیم تا سکوها را بازسازی و چمن مصنوعی خوبی را پهن کنیم، در حال حاضر زیرسازی و نورپردازی خوبی انجام شده و سرویس بهداشتی و رختکن آن ساخته شده و تا سال 1400 آماده بهره برداری است.

همچنین 2 سالن دیگر این مجموعه ورزشی را به هیات بسکتبال استان تهران و بخش خصوصی به مدت یکسال واگذار کردیم که در صورت رضایت این قرارداد تمدید می شود.

وی گفت: با توجه به این که مجموعه ورزشی شهید حیدرنیا بیش از 60 سال قدمت دارد بیشتر بخش های آن مخروب شده و نیاز به بازسازی دارد، یکی از این بخش ها استخر مجموعه است که به دلیل نبود بودجه و تغییرات مدیریتی در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، این استخر به مدت 14 سال تعطیل و مخروبه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 14 ساله استخر شهید حیدرنیا بخاطر ضعف مدیریتی

تعطیلی 14 ساله استخر شهید حیدرنیا بخاطر ضعف مدیریتی