مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مرداد 1398 ساعت 14:282019-07-29سياسي

برگزاری نشست هم اندیشی اجرای آیین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان


مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک اولین نشست هم اندیشی اجرای آیین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان را با حضور نمایندگان سازمان های دولتی و نهادهای غیردولتی در وزارت دادگستری برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دادگستری، در این جلسه که با موضوع چالش های اجرای آیین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان تشکیل شد، نمایندگان دستگاه های دولتی و غیردولتی به ارائه نقطه نظرات خود پیرامون اجرای طرح پرداختند.

نمایندگان کلینیک آوای باران، خیریه قلب سفید، انجمن حمایت از زنان و کودکان پناهنده (حامی)، موسسه خیریه نیک گامان، شبکه یاری کودکان کار و خیابان، یاری گران کودکان کار پویا، انجمن پرنده درخت کوچک، موسسه مهر و ماه، انجمن حمایت از کودکان کار، جمعیت امام علی (ع)، شبکه رشد فراگیر، موسسه صبح رویش، انجمن علمی حقوق کودک ایران، موسسه رویش نهال جوان انجمن حمایت از حقوق کودکان و نمایندگان بهزیستی، استانداری تهران، فرمانداری تهران، شهرداری تهران و اداره اتباع وزارت کشور از جمله حاضرین در این نشست بودند.

در این جلسه که با حضور عباسی، معاون حقوق بشر و امور بین الملل و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک تشکیل شد، ضمن استماع نظرات مجریان طرح و منتقدان آن، مقرر شد ضمن پیگیری تسریع در تصویب آیین نامه حمایتی کودکان کار و خیابان، با برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست هم اندیشی اجرای آیین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان

برگزاری نشست هم اندیشی اجرای آیین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان