مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مرداد 1398 ساعت 14:102019-07-29دانش

مسئولیت ارزیابی رشته نگارگری باید به دانشگاه هنر های اسلامی استاد فرشچیان داده شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد باقر آقامیری، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر های اسلامی ایرانی استاد محمود فرشچیان در نشست خبری این دانشگاه گفت: - عضو هیئت علمی دانشگاه هنر های اسلامی ایرانی استاد فرشچیان گفت: میراث فرهنگی باید مسئولیت ارزشیابی رشته نگارگری را به این دانشگاه واگذار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد باقر آقامیری، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر های اسلامی ایرانی استاد محمود فرشچیان در نشست خبری این دانشگاه گفت: در حال حاضر به عنوان استاد خیلی توجه نمی شود به طوری که به هر شخصی که دارای مدرک دانشگاهی است و چند ماهی هم در حوزه خود به فعالیت پرداخته است استاد می گویند.

این موضوع باعث می شود که به عنوان استاد خدشه وارد شود.

وی با بیان اینکه میراث فرهنگی باید مسئولیت ارزش یابی در رشته نگارگری را به دانشگاه استاد محمود فرشچیان واگذار کند؛ گفت: میراث فرهنگی صلاحیت کافی برای بررسی این موضوع را ندارد.

بنده به عنوان استاد و عضو هیئت علمی و شخصی که سال ها در این مسیر گام برداشته است، مخالفت خود را با ارزشیابی رشته نگارگری توسط میراث فرهنگی را اعلام می کنم.

آقامیری با بیان اینکه رشته های سنتی نیز نباید وجود داشته باشند؛ ادامه داد: این رشته ها نیز باید ملی شوند، زیرا کشور ایران است که مرکز ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت ارزیابی رشته نگارگری باید به دانشگاه هنر های اسلامی استاد فرشچیان داده شود

مسئولیت ارزیابی رشته نگارگری باید به دانشگاه هنر های اسلامی استاد فرشچیان داده شود