مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مرداد 1398 ساعت 13:332019-07-29سياسي

میراث فرهنگی نباید مرجع ارزش گذاری در رشته نگارگری باشد


چند تن از اساتید دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد محمود فرشچیان که جزو هنرمندان شاخص و درجه یک کشور هستند، در نشست خبری و مراسم روز باز این دانشگاه حضور یافته و به ارائه نکاتی در حوزه هنرهای اسلامی ایرانی از منظر آکادمیک پرداختند.

- استاد نگارگری دانشگاه هنرهای اسلامی_ایرانی استاد فرشچیان: میراث فرهنگی نباید مرجع ارزش گذاری در رشته نگارگری باشد چند تن از اساتید دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد محمود فرشچیان که جزو هنرمندان شاخص و درجه یک کشور هستند، در نشست خبری و مراسم "روز باز" این دانشگاه حضور یافته و به ارائه نکاتی در حوزه هنرهای اسلامی ایرانی از منظر آکادمیک پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد باقر آقامیری استاد نگارگری دانشگاه هنرهای اسلامیایرانی استاد محمود فرشچیان در نشست خبری که امروز به مناسبت روز باز این دانشگاه و وارد شدن سه رشته تازه تأسیس آن به دفترچه انتخاب رشته برگزار شد، ضمن تأکید بر اهمیت عنوان استادی گفت: استادی مقامی است که کسی که 50 سال تدریس کرده شایستهٔ آن است؛ در این خصوص باید قانونی وضع شود و افراد برای دریافت مقام استادی ملزم به گذراندن مراحلی باشند.

وی با بیان اینکه بهترین جا برای ارزش گذاری هنری در رشته نگارگری دانشگاه هنرهای اسلامیایرانی استاد محمود فرشچیان است، تصریح کرد میرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی نباید مرجع ارزش گذاری در رشته نگارگری باشد

میراث فرهنگی نباید مرجع ارزش گذاری در رشته نگارگری باشد