مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مرداد 1398 ساعت 12:202019-07-29دانش

پذیرش 60 دانشجو در 4 رشته جدید در دانشگاه استاد فرشچیان کلید خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهمن نامورمطلق، رییس دانشگاه هنر های اسلامی ایرانی استاد محمود فرشچیان در نشست خبری این دانشگاه که در روز هفتم مرداد ماه در سالن جلسات دانشگاه هنر های اسلامی ایرانی استاد فرشچیان برگزار شد، - رییس دانشگاه هنر های اسلامی ایرانی استاد محمود فرشچیان گفت: بیش از 3500 دانشجو در حوزه هنری ثبت نام کرده اند که از این تعداد ظرفیت دانشگاه برای پذیرش دانشجو 60 نفر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهمن نامورمطلق، رییس دانشگاه هنر های اسلامی ایرانی استاد محمود فرشچیان در نشست خبری این دانشگاه که در روز هفتم مرداد ماه در سالن جلسات دانشگاه هنر های اسلامی ایرانی استاد فرشچیان برگزار شد، گفت: دانشگاه هنر های اسلامی ایرانی استاد محمود فرشچیان با طرح فرهنگستان هنر و تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی و تحت نظارت دانشگاه آزاد اسلامی سال گذشته افتتاح شد.

در این بازه زمانی این دانشگاه تلاش خود را کرده است تا رشته های مورد نظر خود را پیشنهاد دهد و به تصویب برساند به این منظور دانشگاه با نهاد های مختلف ارتباط خود را حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه استاد فرشچیان نوشدارویی برای حفظ و حراست از هنر های ایرانی است، اظهار کرد: پیشنهاد تشکیل این دانشگاه از سوی فرهنگستان هنر و هنرمندان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 60 دانشجو در 4 رشته جدید در دانشگاه استاد فرشچیان کلید خورد

پذیرش 60 دانشجو در 4 رشته جدید در دانشگاه استاد فرشچیان کلید خورد