مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 مرداد 1398 ساعت 11:182019-07-29سياسي

از تاسیس تا برگزاری نخستین رویداد پویش جمعه های سبز


نخستین رویداد پویش جمعه های سبز با هدف پاکسازی طبیعت و ترویج فرهنگ طبیعت دوستی از سوی کانون خیریه حامی دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این پویش به منظور تقویت احساس مسئولیت نسبت به طبیعت و دیگران و همچنین ترویج فرهنگ کار خیر پایه گذاری شده و اولین رویداد آن روز جمعه 4 مرداد در محله ی دربند، برگزار شد.

مسعود ثابتی دبیر کانون خیریه حامی دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در این رابطه گفت: پاکسازی کامل طبیعت امری بسیار دشوار است و این کار در تخصص کانون خیریه ما نیست اما می تواند گامی موثر در این راستا باشد.

محله ی دربند نیز از این جهت انتخاب شد که در روز جمعه شلوغ است و می تواند برای نشان دادن فرهنگ طبیعت دوستی به مردم و همچنین جمع آوری زباله محل مناسبی باشد.

بنابراین تصمیم گرفتیم اولین رویداد این پویش، جمعه 4 مرداد در محله ی دربند برگزار شود.

او در پایان ابراز امیدواری کرد که با مذاکرات صورت گرفته، کانون های دیگر دانشگاه ها مانند کانون های دانشگاه صنعتی شریف نیز در برگزاری رویدادهای آتی حضور داشته باشند.

پیش از این شورای هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی دانشگاه تهران در برگزاری جلسات مشترک با حضور دبیران و نمایندگان کانون ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تاسیس تا برگزاری نخستین رویداد پویش جمعه های سبز

از تاسیس تا برگزاری نخستین رویداد پویش جمعه های سبز