مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مرداد 1398 ساعت 11:152019-07-28سياسي

انتقاد هاشمی از دولت روحانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی در حاشیه صدوپنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر تهران به موضوع گزارش تلفیق سال 93 که توسط حسابرس شورا در جلسه امروز قرائت شد اشاره کرد و اظهار داشت: - رییس شورای شهر تهران به نبود اعتبار برای توسعه مترو اشاره کرد و گفت: 7 سال است که روحانی به دولت آمده، ولی فاینانسی برای توسعه مترو محقق نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هاشمی در حاشیه صدوپنجاه و هشتمین جلسه شورای شهر تهران به موضوع گزارش تلفیق سال 93 که توسط حسابرس شورا در جلسه امروز قرائت شد اشاره کرد و اظهار داشت: این گزارش فقط نوعی گزارش به شمار می رود و طرح و لایحه نیست که تبدیل به مصوبه شود و براساس قوانین شهرداری و شورا ها باید در صحن گزارش هایی از تلفیق ارائه دهند.

وی افزود: سال های گذشته گزارش هایی که در شورای شهر قرائت می شود آنقدر مفصل نبود، ولی گزارش کنونی بیش از 200 بند دارد که جلسه قبل من نسبت به این موضوع شک کردم که آیا باید در جلسه شورا قرائت می شد یا خیر.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: پس از تحقیقی که به عمل آوردم مشخص شد که قانوناً باید این گزارش در شورای شهر خوانده شود؛ البته تخلفات مطرح شده در قالب این گزارش قطعی نیست و تنها نظر حسابرس است که بعد از پاسخ شهرداری کمیسیون برنامه و بودجه باید نظر قطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد هاشمی از دولت روحانی

انتقاد هاشمی از دولت روحانی