مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مرداد 1398 ساعت 10:102019-07-28سياسي

روایت جعفرزاده از جلسه فراکسیون مستقلین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) فراکسیون مستقلین، گفت: علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در این نشست حول 6 محور سخن گفت و در ابتدا تاکید داشت، - نایب رییس فراکسیون مستقلین گفت: رییس سازمان انرژی اتمی در جلسه فراکسیون اعلام کرد، ایران بعد از برجام 300 کیلو اورانیوم غنی سازی نکرده، بلکه 24 تن اورانیوم را غنی سازی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) فراکسیون مستقلین، گفت: علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی در این نشست حول 6 محور سخن گفت و در ابتدا تاکید داشت، تفاوت در دیدگاه سیاسی و ایدئولوژیک و خارج شدن ایران از مدار غرب بعد از انقلاب، مهمترین عامل اختلافات غرب با ایران است و در حوزه انرژی هسته ای آن ها اختلافی ندارند بلکه بهانه گیری می کنند.

به طور کلی حتی اگر ایران موضوع هسته ای را نیز حذف کند بازهم مشکل غرب با ایران حل نمی شود و ادامه دار خواهد بود، زیرا آن ها با ایران مشکل سیاسی و ایدئولوژیک دارند.

وی با بیان اینکه صالحی متذکر شد، صنعت هسته ای به دلیل تضمن انرژی مطمئن، متعلق به نسل های آینده است یعنی هنگامی که ذخایر فسیلی تمام شود، انرژی هسته ای نقش خود را ایفا می کند، افزود: بنا به نظر رییس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جعفرزاده از جلسه فراکسیون مستقلین

روایت جعفرزاده از جلسه فراکسیون مستقلین