مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 مرداد 1398 ساعت 08:582019-07-27حوادث

محور دروازه قرآن مخاطره ای برای شیراز


دروازه قرآن و شیب تند آن همواره حادثه ساز بوده است؛ از تصادف های مکرر گرفته تا سیل و برخوردهای مرگبار و دلخراش کامیون و تریلرها با دیوار، ماشین، - ستون برق و .

دروازه قرآن شیراز معبری پرخطر محسوب می شود که ظاهرا مسئولان فکری برای رفع مخاطرات آن ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دروازه قرآن، یکی از قدیمی ترین دروازه های ورودی شهر شیراز محسوب می شود و مسیر اصلی اتصال این شهر و بسیاری از شهرها و استان های جنوبی و شرقی است؛ مسیری که علی رغم تمام زیبایی ها، خطرات بالقوه ای در آن وجود دارد .

آخرین مخاطره ای که شیب تند دروازه قرآن هم در آن نقش داشت، سیل پنج فروردین نبود! اگرچه آن رویداد تلخ، مهمترین حادثه به لحاظ میزان خسارت های جانی و مالی در این محدوده محسوب می شود اما بعد از آن هم این ورودی، شاهد حوادثی بوده است و بعد از این هم چنین رخدادهایی را ثبت می کند.

آخرین رخداد دروازه قرآن، مربوط به برخورد یک کامیون با پایه ستون برق فشار متوسط بود، حادثه ای همراه با خوش شانسی سرنشینان آن خودرو و البته مردمی که در آن زمان عابر مسیر بودند .

شاید اگر این ورودی شیراز در ایام تعطیل پایان هفته و در طول اغلب ساعت های روز با ترافیک سنگین مواجه نبود و پلیس راهور ممنوعیت شدید ورود خودروهای سنگین را از کیلومترها قبل اجرا و بر آن اصرار نمیکرد، در این روزها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور دروازه قرآن مخاطره ای برای شیراز

محور دروازه قرآن مخاطره ای برای شیراز