مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مرداد 1398 ساعت 13:142019-07-26سياسي

نماز جمعه تریبون فراجناحی است/ حضور مسئولان در نماز جمعه تعظیم شعائر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیداحمد خاتمی در نماز جمعه این هفته تهران که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: - منافقین داعشی‎های اول انقلاب هستند / حضور مسئولان در نماز جمعه تعظیم شعائر است خطیب نماز جمعه تهران گفت: نماز جمعه تریبون ولایت و فراجناحی است و به هیچ شخص و جناح سیاسی وابسته نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیداحمد خاتمی در نماز جمعه این هفته تهران که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: نماز جمعه به ایمان گره خورده است، ذکر خداست پس ذکر خدا را باید زنده نگهداریم.

وی افزود: به نماز جمعه و خطبه های آن بها دهیم و بدانید که نماز جمعه از اهمیت و جایگاه بالایی در اسلام برخوردار است.

خطیب نماز جمعه تهران خطاب به خطیبان نماز جمعه سراسر کشور، اظهار داشت: خطیبان نماز جمعه وظیفه دارند دلهای مومنان را متوجه خدا کنند.

همه ما باید توجه داشته باشیم و بر اساس قرآن از خود مراقبت کنیم که اولاد و مسائل دیگر، ما را از ذکر خدا باز ندارند که نماز جمعه یکی از مصادیق آن است.

نماز جمعه را فدای اولاد و غیراولاد نکنیم.

آیت الله خاتمی، نماز جمعه را فرا فراجناحی و فراحزبی دانست و گفت: نماز جمعه فراجناحی و فراحزبی است ولی تریبون ولایت و بیان خواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه تریبون فراجناحی است/ حضور مسئولان در نماز جمعه تعظیم شعائر است

نماز جمعه تریبون فراجناحی است/ حضور مسئولان در نماز جمعه تعظیم شعائر است