مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 مرداد 1398 ساعت 18:332019-07-25اقتصادي

150 هزار میلیارد تومان از منابع کشور کم شده است


معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه و بودجه گفت: تقاضا می شود اعتبارات هزینه ای استان کاهش یابد، زیرا 150 هزار میلیارد تومان از منابع کشور کم شده و فشاری از این طریق به استان ها وارد نشده است، - بنابراین بایستی هزینه های غیر از حقوق به حداقل ممکن برسند و در هزینه ها دقت شود تا پایان سال مشکلی ایجاد نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حمید پورمحمدی سوم مردادماه در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: میزان درآمد سرانه خانوارهای این استان نسبت به متوسط کشوری 40 درصد عقب است، بنابراین وقتی درآمد کافی نباشد منجر به مهاجرت می شود.

افرادی که در این منطقه زندگی می کنند دچار فقر می شوند، همچنین با توجه به این آمارها مهاجرت از روستاها به شهرها افزایش می یابد و نمود خود را در نرخ بیکاری نشان می دهد.

وی با اشاره به پیش بینی صادرات نفت برای سال جاری در مرز یک میلیون و 500 هزار بشکه با توجه به تشدید تحریم ها، افزود: از این میزان 300 هزار بشکه نفتی برای بودجه کشور در نظر گرفته شد، به این معنا که از 448 هزار میلیارد تومان بودجه کشور باید 151 هزار میلیارد تومان آن کم می شد، ولی با کاهش بودجه کشوری، فشاری به استان های کشور وارد نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 هزار میلیارد تومان از منابع کشور کم شده است

150 هزار میلیارد تومان از منابع کشور کم شده است