مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 15:382019-07-24اقتصادي

3000 شغل در کشور توسط دهیاری ها ایجاد شده است


معاون امور دهیاری ها و شهرداری های وزارت کشور گفت: 3000 شغل توسط دهیاران در روستاهای کشور با ارائه مدل های مختلف ایجاد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید جندقیان در جلسه هم اندیشی دهیاران بخش مرکزی و اشترینان شهرستان بروجرد اظهارکرد: برای اشتغال روستایی 220 میلیارد تومان اعتبار تسهیلات از پست بانک با اجرای 700 طرح انجام شده است اما علیرغم تلاش های فراوان توفیق چندانی برای تغییر ساختار روستاها نداشته ایم.

معاون امور دهیاری ها و شهرداری های وزارت کشور افزود: معیشت غالب در روستاها جدی پیگیری نشده است هر کشوری که بنای توسعه آن کشاورزی باشد توسعه یافته می شود.

وی افزود: خروج نخبگان از روستاها آرام بر زندگی و رفتار اجتماعی روستا تاثیر گذاشته است و نبود نگاه توسعه ای به روستاها و توجه بیشتر به شهرها یکی از اشکالات و علل عمده این مهم است.

معاون امور دهیاری ها و شهرداری های وزارت کشور اضافه کرد: 28 دستگاه اجرایی خدمات رسان به روستاها در کشور داریم که برنامه های خود را طوری به روستاها عرضه می کنند که نتیجه آن مهاجرت از روستاها است.

جندقیان ادامه داد: مهاجرت از روستاها بی رویه نیست بلکه بارویه است و اگر شان انسان ها در روستاها حفظ شود هیچ گاه مهاجرت نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3000 شغل در کشور توسط دهیاری ها ایجاد شده است

3000 شغل در کشور توسط دهیاری ها ایجاد شده است