مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 10:082019-07-24اقتصادي

بررسی انواع چاپ پوستر مدرن


چاپ پوستر در صنعت چاپ هنوز باوجود گذشت سال ها از زمان پیدایش در سده 1800 هنوز جوان است و راه برای پیشرفت و تکامل آن باز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام چاپخانه نقش هنر، این وسیله تبلیغاتی مؤثر امروزه یکی از ابزارهای مهم جهت انتقال مفاهیم و پیام ها است که در صورت استفاده درست بسیار به رونق انواع کسب وکارها کمک می کند.

در چاپ پوستر از رنگ ها و تصاویر جذاب استفاده می شود که می تواند سبب شود نسبت به بعضی از انواع تبلیغات کاغذی گران تر باشد؛ اما تا تأثیر نگذارید نمی توانید مشتریان خود را جذب و حفظ کنید.

چاپ پوستر را در ادامه مبحث قبلی با معرفی سایر انواع پوستر ادامه می دهیم: *پوستر فیلم نیز توانسته است سهم زیادی را در چاپ پوستر به خود اختصاص دهد.

در و دیوار شهر و در سر در سینماها با انواع پوسترها فیلم ها روبرو هستید، گاهی پوسترهایی که هر کدام بخشی از تصاویر خاص و یا جلوه های ویژه یک فیلم را در برمی گیرند و نشان از روایت جذاب یک فیلم دارند به اندازه نام بردن بازیگران محبوب برای مخاطب جذاب است؛ اگر چه طراحی پوستری که تصاویر بازیگران را دارد راحت تر است و مخاطب را می تواند به سینما بکشد.

*پیام های انگیزشی و تلقینی نیز سهم خاصی را در چاپ پوستر برای خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی انواع چاپ پوستر مدرن

بررسی انواع چاپ پوستر مدرن