مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 08:132019-07-24سياسي

میرزایی نیکو: در تخصیص بودجه صداوسیما اجحافی صورت نگرفته است


یک عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر این که «در تخصیص بودجه صدا و سیما اجحافی صورت نگرفته است» گفت: برای تخصیص بودجه این سازمان همانند سایر دستگاه ها عمل می شود و احجافی در حق آن صورت نگرفته است.

- یک عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید بر این که در تخصیص بودجه صدا و سیما اجحافی صورت نگرفته است گفت: برای تخصیص بودجه این سازمان همانند سایر دستگاه ها عمل می شود و احجافی در حق آن صورت نگرفته است.

قاسم میرزایی نیکو در گفت وگو با ایسنا، درباره تخصیص بودجه صداو سیما بر اساس عملکرد بیان کرد: در خصوص تخصیص بودجه صدا و سیما دو بحث مطرح است، یک بخش بودجه صدا و سیما مربوط به بخش عملکردی است که برای همه مجموعه ها و سازمان ها این گونه عمل می شود که باید گزارش عملکردی سالیانه خود را ارائه دهند تا 30 درصد عملکردی بودجه خود را دریافت کند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه اظهار کرد: اما در خصوص 70 درصد دیگر باید گفت از آنجا که در سال جاری بودجه با مشکلاتی روبرو شده و تحریم هستیم، همچنین ساختار بودجه در حال تغییر است و بودجه را بر روی فروش روزانه یک و نیم میلیون بشکه نفت به قیمت 55 دلار بسته بودیم اما محقق نشده است، بودجه برای همه بخش ها با مشکلاتی روبرو شده است و صرفا برای صدا و سیما نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرزایی نیکو: در تخصیص بودجه صداوسیما اجحافی صورت نگرفته است

میرزایی نیکو: در تخصیص بودجه صداوسیما اجحافی صورت نگرفته است