مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 03:232019-07-23پزشكي

رژیم غذاییِ کاهش وزن پس از ورزش


دویدن می تواند راهکاری بسیار موثر برای کاهش وزن باشد اما نتایجی که از آن می بینید به شدت به عامل دیگری یعنی رژیم غذایی نیز بستگی دارد.

- عکس تزیینی است دویدن می تواند راهکاری بسیار موثر برای کاهش وزن باشد اما نتایجی که از آن می بینید به شدت به عامل دیگری یعنی رژیم غذایی نیز بستگی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متخصصان خاطر نشان می کنند که اگرچه دویدن می تواند گزینه ای مناسب برای کاهش وزن باشد اما باید توجه داشت که گاهی اوقات میزان کالری مصرفی افراد پس از دویدن بیشتر از میزان کالری است که در طول دویدن سوزانده اند.

در واقع بیشتر افراد پس از دویدن گرسنه می شوند و از آن رو تمایل دارند غذا بخورند اما در صورتی که حواستان به کالری موجود در خوراکی های مصرفی پس از دویدن نباشد، ممکن است به جای کاهش وزن با افزایش وزن مواجه شوید.

فراموش نکنید که پس از این فعالیت بدنی باید خوراکی هایی را مصرف کنید که مغذی بوده و علاوه بر کاهش اشتها به بازیابی بدن پس از ورزش نیز کمک کنند.

برای بازیابی کامل بدن پس از دویدن بدون آن که از خط رژیم غذایی کاهش وزنتان خارج شوید، باید میان وعده ای را انتخاب کنید که حاوی کربوهیدرات و پروتیین باشد.

درست است که رژیم های کم کربوهیدرات به کاهش وزن کمک بسیاری می کنند اما باید توجه کرد که ورزش های هوازی باعث کاهش شدید گلیکوژن بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم غذاییِ کاهش وزن پس از ورزش

رژیم غذاییِ کاهش وزن پس از ورزش