مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 01:332019-07-23ورزشي

چرا ایرانی ها به بارسلونا و رئال مادرید نمی روند؟


انتقال بازیکنان ایران به تیم های درجه سه و چهار اروپا اتفاقی است که باید آن را قبول کنیم و به جان لژیونرهای فوتبال ایران غر نزنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تجربه بازی کردن در خارج از کشور با وجود امکانات پیشرفته در کنار دستمزدهای خوب، پیشنهادهای اروپایی را به گزینه ای وسوسه برانگیز برای بازیکنان ایرانی تبدیل کرده است.

به نوعی نه تنها بازیکنان ایرانی که بلکه بازیکنان شاغل در لیگ های آسیای شرقی از جمله کره جنوبی و ژاپن هم بازی کردن در اروپا حتی در لیگ های درجه دوم این قاره را به بازی در کشور خودشان ترجیح می دهند.

با این وجود، تفاوت در نقل و انتقال بازیکنان ایرانی با ژاپنی ها و کره ای ها، همواره دست مایه انتقاد و حتی شوخی اهالی فوتبال ایران و هودارانش شده است، به طوری که در این فصل، دو بازیکن جوان ژاپنی راهی بارسلونا و رئال مادرید شدند تا از استعدادهای این کشور هم در فوتبال خودشان بهره مند شوند.

در سوی مقابل، بازیکنان ایرانی در معدود نقل و انتقالات اروپایی خود راهی تیم های درجه دوم و سوم در لیگ های نه چندان تراز اول شدند.

موضوع نقل و انتقال بازیکنان ایرانی به فوتبال اروپا برای هواداران ایرانی هم جذاب است.

اگر چه بازیکنان ایرانی به تیم های بزرگ منتقل نشدند اما همین انتقال های اخیر از جمله انتقال طارمی به ریوآوه و مهرداد محمدی به آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ایرانی ها به بارسلونا و رئال مادرید نمی روند؟

چرا ایرانی ها به بارسلونا و رئال مادرید نمی روند؟