مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 19:142019-07-23سياسي

پوشش درمانی برای 700 خانواده/ مسجدی که نان نیازمندان محل را تأمین می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید علی اکبر میرخلیلی، امام جماعت مسجد المهدی (عج) تهران در گفتگویی اظهار داشت: این مسجد در محدوده جنوبی خیابان نبرد واقع شده است که تلاش کردیم در این مسجد علاوه بر معنویت نسبت به امور مادی و دنیایی .

- امام جماعت مسجد المهدی (عج) تهران گفت: این مسجد با کمک خیرین و نمازگزاران نان مورد نیاز 100 خانواده بی بضاعت محل را فرهم می کند و همچنین برای 700 خانواده نیز خدمات درمانی رایگان فراهم کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید علی اکبر میرخلیلی، امام جماعت مسجد المهدی (عج) تهران در گفتگویی اظهار داشت: این مسجد در محدوده جنوبی خیابان نبرد واقع شده است که تلاش کردیم در این مسجد علاوه بر معنویت نسبت به امور مادی و دنیایی اهالی محل نیز برنامه ریزی و تلاش داشته باشیم.

تحت پوشش قرار دادن خدمات درمانی 700 خانواده وی اضافه کرد: در این مسجد باتوجه به موقعیت جغرافیایی و امکانات موجود، یک درمانگاه تخصصی برپا شده است و در قالب خیریه و کمک به نیازمندان و مستضعفان، کارت بیمه و پوششی برای اهالی نیازمند، تعبیه شده است تا آنان به صورت رایگان در این درمانگاه مورد درمان قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش درمانی برای 700 خانواده/ مسجدی که نان نیازمندان محل را تأمین می کند

پوشش درمانی برای 700 خانواده/ مسجدی که نان نیازمندان محل را تأمین می کند