مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 15:242019-07-23سياسي

سخنان رهبر ایران تأکیدی بر حمایت تمام نشدنی تهران از مقاومت فلسطین است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی برکه عضو دفتر روابط عربی و اسلامی در جنبش حماس اعلام کرد آنچه هیأت حماس به ریاست صالح العاروری از رهبر انقلاب اسلامی ایران [آیت الله]سید علی خامنه ای شنید، - یکی از اعضای ارشد حماس در واکنش به دیدار هیأت این جنبش و رهبر انقلاب اعلام کرد آنچه هیأت حماس از آیت الله خامنه ای شنید، نشان می دهد تهران از حمایت از فلسطین شانه خالی نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، علی برکه عضو دفتر روابط عربی و اسلامی در جنبش حماس اعلام کرد آنچه هیأت حماس به ریاست صالح العاروری از رهبر انقلاب اسلامی ایران [آیت الله]سید علی خامنه ای شنید، تأکید بر این موضوع دارد که تهران از مقاومت در فلسطین شانه خالی نخواهد کرد .

بر اساس گزارش وبگاه النشره ، برکه در گفت وگویی تلویزیونی اعلام کرد: عادی سازی روابط، پوششی بر جنایت های اسراییل در حق ملت فلسطین است و هر کسی که این اقدام را بردارد، شریک جنایات مذکور است.

وی در ادامه ضمن درخواست برای توقف عادی سازی روابط عربی با رژیم صهیونیستی، از اتحادیه عرب درخواست کرد عادی سازی روابط با رژیم اسراییل را محکوم کند.

برکه گفت: برخی به رابطه با اسراییل افتخار می کنند و عملیاتی سازماندهی شده برای عادی سازی روابط در جریان است که برخی دولت های عربی بر آن نظارت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان رهبر ایران تأکیدی بر حمایت تمام نشدنی تهران از مقاومت فلسطین است

سخنان رهبر ایران تأکیدی بر حمایت تمام نشدنی تهران از مقاومت فلسطین است