مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 14:582019-07-23حوادث

پلیس کانادا به دنبال کشف راز قتل های مرموز در بزرگراه دورافتاده


پلیس کانادا در حال تحقیق روی پرونده سه مرگ مشکوک و ناپدید شدن دو نوجوان است که طی چند روز اخیر در یک بزرگراه دورافتاده در شمال این کشور رخ داده است.

- Photo: Reuters پلیس کانادا در حال تحقیق روی پرونده سه مرگ مشکوک و ناپدید شدن دو نوجوان است که طی چند روز اخیر در یک بزرگراه دورافتاده در شمال این کشور رخ داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پلیس این کشور اعلام کرده که هنوز هیچ شواهدی مبنی بر ارتباط بین مرگ اخیر لوکاس فولر 23 ساله و اهل استرالیا و چینا دیز 24 ساله ی آمریکایی با کشف یک خودروی سوخته و جسد مردی در حدود 500 کیلومتری جنوب و هم چنین ناپدید شدن دو نوجوان کانادایی پیدا نکرده است.

فولر و دیز آخرین بار در حالی دیده شدند که در مسیر سفر دو هفته ای شان به آلاسکا بودند و خودروی آن ها در کنار جاده و در نزدیکی یک مکان گردشگری خراب شده بود.

اجساد این دو قربانیِ احتمالی در تاریخ 15 ژوییه در کنار جاده یافت شد اما سه روز زمان برد تا پلیس هویت آن ها را شناسایی کند.

تصور می شود این دو نفر بین تاریخ 14 تا 15 ماه ژوییه کشته شده باشند.

چهار روز پس از کشف اجساد این دو گردشگر، کامیون دو نوجوان 18 و 19 ساله کانادایی که در جست وجوی کار عازم شهر وایت هورس واقع در شمال غربی کانادا بوده اند در امتداد جاده مذبور در میان شعله های آتش پیدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس کانادا به دنبال کشف راز قتل های مرموز در بزرگراه دورافتاده

پلیس کانادا به دنبال کشف راز قتل های مرموز در بزرگراه دورافتاده