مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 14:332019-07-23اقتصادي

دپو گوشت قرمز در بنادر صحت ندارد


مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت که موضوع دپو گوشت قرمز در بنادر صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، حمید ورناصری در رابطه با موضوعات مطرح شده در زمینه دپوی گوشت قرمز در بنادر و عدم اجازه ترخیص آن، اظهار کرد: هیچ گوشتی در بنادر دپو نشده و گوشت موجود منتظر جواز ترخیص و طی مراحل اداری برای ارسال به استان های مختلف است که این کار در حال انجام است و مراحل آن به زودی نهایی خواهد شد.

وی ادامه داد: گوشت قرمز از کالاهایی است که پیش از این ارز 4200 تومانی دریافت می کرد اما در سال جدید باید واردکنندگان مابه التفاوت آن با ارز نیمایی را پرداخت کنند تا اجازه ترخیص داده شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور اظهار کرد: البته گوشتی که با ارز 4200 تومانی توسط واردکنندگان سفارش داده شده، باید مابه التفاوت آن با ارز نیمایی پرداخت شود، تا بتوانند از گمرک ترخیص کنند و به بازار برسانند.

رفع تعهدات ارزی در انتظار ترخیص کالاهای اساسی از گمرک وی گفت: با تمام ارزی که از بانک مرکزی دریافت شده کالا خریداری و به کشور وارد شده است و این کالاها منتظر تخلیه است.

ورناصری در خصوص اظهارات مطرح شده در زمینه ارز اختصاص یافته به واردات کالاهای اساسی، اظهار کرد: در این زمینه بحث رفع تعهدات ارزی مطرح است و با این موضوع که کالایی وارد نشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپو گوشت قرمز در بنادر صحت ندارد

دپو گوشت قرمز در بنادر صحت ندارد