مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 13:182019-07-23سياسي

انتقاد یوسف نژاد به وضعیت نامناسب پسماند در منطقه چهاردانگه استان مازندران


وضعیت زباله، ترافیک سنگین، دسترسی به راه های مواصلاتی از جمله جاده گوهرباران و محور ساری - کیاسر مردم منطقه را با مشکلات و نگرانی های عدیده ای روبرو کرده است.

- نماینده مردم ساری در مجلس گفت: وضعیت زباله، ترافیک سنگین، دسترسی به راه های مواصلاتی از جمله جاده گوهرباران و محور ساری - کیاسر مردم منطقه را با مشکلات و نگرانی های عدیده ای روبرو کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس با اشاره به وضعیت نامناسب پسماند در استان مازندران خطاب به رییس جمهور متذکر شد: زباله، مردم منطقه چهاردانگه را بیچاره کرده است.

آیا مسؤولان حاضرند یک روز در این منطقه زندگی کنند؟ وی با نکوهش واردات برنجی خارجی در فصل برداشت برنج ایرانی، گفت: واردات برنج خارجی در فصل برداشت برنج داخلی موجب نگرانی کشاورزان است.

نماینده مردم ساری در مجلس وضعیت زباله، ترافیک سنگین، دسترسی به راه های مواصلاتی از جمله جاده گوهرباران و محور ساری - کیاسر را موجب نگرانی شدید مردم این مناطق دانست.

یوسف نژاد خواستار معرفی هر چه سریعتر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش شد و افزود: آقای رییس جمهور فرهنگیان چشم انتظار معرفی فردی کاربلد به عنوان وزیر آموزش پرورش به مجلس هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد یوسف نژاد به وضعیت نامناسب پسماند در منطقه چهاردانگه استان مازندران

انتقاد یوسف نژاد به وضعیت نامناسب پسماند در منطقه چهاردانگه استان مازندران