مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 11:042019-07-23سياسي

آزمایشگاه مجهز دانشگاه یاسوج کمک شایانی به مسائل زیست محیطی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد عریان، رییس دانشگاه یاسوج در جلسه مشترک با مسئولان اداره کل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد که به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون راهکار های همکاری در دانشگاه یاسوج برگزار شد، - رییس دانشگاه یاسوج گفت: آزمایشگاه مجهز این دانشگاه می تواند در راستای اهداف مشترک به کار گرفته شده، کمک شایانی به مسائل زیست محیطی استان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد عریان، رییس دانشگاه یاسوج در جلسه مشترک با مسئولان اداره کل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد که به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون راهکار های همکاری در دانشگاه یاسوج برگزار شد، با یادآوری دغدغه های زیست محیطی از نبودن برنامه های جامع استانی انتقاد کرد.

عریان مطرح کرد: دانشگاه و محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند با هم افزایی، به کارگیری امکانات مشترک و تجمیع اعتبارات قطره ای کار های خوب و ارزشمندی در حوزه محیط زیست انجام دهند.

رییس دانشگاه یاسوج با اشاره به وجود مشکلات فراوان در قبال ریزگرد ها، آلودگی آب های سطحی و زیرسطحی و عدم اصلاح گونه های جانوری و گیاهی تصریح کرد: نبودن برنامه، راهکار علمی و آکادمیک از مهم ترین دلایل این ناکامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه مجهز دانشگاه یاسوج کمک شایانی به مسائل زیست محیطی می کند

آزمایشگاه مجهز دانشگاه یاسوج کمک شایانی به مسائل زیست محیطی می کند