مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 11:042019-07-23سياسي

از سرگیری پروازهای مسافربری فرودگاه بین المللی پیام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد آذری جهرمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه مسافری پیام به همراه وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگاران افزود: - وزیر ارتباطات، فناوری و اطلاعات اعلام کرد که پرواز های مسافری از فرودگاه بین المللی پیام البرز هفته آینده از سر گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد آذری جهرمی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه مسافری پیام به همراه وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگاران افزود: در جلسه هیات دولت این موضوع مطرح و از چهارشنبه هفته آینده پرواز های مسافری از فرودگاه پیام از سر گرفته می شود.

وی اظهار داشت: 2 اقدام مهم برای تامین امنیت پرواز ها از این فرودگاه انجام شده که یکی بحث راداری است که با توجه به عملیاتی شدن منطقه پروازی تهران از سوی وزارت راه، اقدام موثری در این جهت بوده است.

آذری جهرمی گفت: علامت گذاری و اعلام هشدار ها در فرودگاه فتح در نزدیکی فرودگاه پیام نیز طبق استاندارد های بین المللی صورت گرفته و مشکلات امنیتی فرودگاه پیام که ایراداتی بر آن وارد شده بود به صورت کلی برطرف شد.

وی ادامه داد: همچنین طبق توافقی که با وزیر راه داشته ایم، فردا مشکل حقوقی فرودگاه پیام در دولت با 2 فوریت مطرح و امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری پروازهای مسافربری فرودگاه بین المللی پیام

از سرگیری پروازهای مسافربری فرودگاه بین المللی پیام