مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 10:592019-07-23اقتصادي

حراج اموال دولتی برای تامین هزینه های جاری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو روزنامه تعادل نوشته است: 7000 هزار میلیارد تومان اموال دولتی موضوعی است که سخن گفتن درباره آن تقریبا یکسال است در میان مسوولان دولتی باب شده است؛ - روزنامه تعادل نوشت: 7000 هزار میلیارد تومان اموال دولتی موضوعی است که سخن گفتن درباره آن تقریبا یکسال است در میان مسوولان دولتی باب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو روزنامه تعادل نوشته است: 7000 هزار میلیارد تومان اموال دولتی موضوعی است که سخن گفتن درباره آن تقریبا یکسال است در میان مسوولان دولتی باب شده است؛ اینکه بخشی از این اموال بلااستفاده مانده و قابلیت مولدسازی دارد.

موضوعی که از ابتدای طرح این موضوع برای بسیاری از کارشناسان نگران کننده به نظر می آمد این بود که نکند این اموال مانند شرکت های دولتی نقد شده و صرف امور جاری شود.

موضوعی که گرچه دژپسند گفته بود دولت هم روی آن حساسیت دارد و بنا را بر آن گذاشته که این اموال را در جهت پروژه های عمرانی به کار برد، ولی نوبخت روز گذشته از هزینه کرد بخشی از اموال مازاد دولتی در قالب پاداش به بازنشستگان خبر داده است.

با این تفاسیر دیگر نمی توان بر این قبیل استفاده از اموال مازاد دولتی نام مولدسازی ، گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراج اموال دولتی برای تامین هزینه های جاری

حراج اموال دولتی برای تامین هزینه های جاری