مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 10:082019-07-23سياسي

مصوبات دولت برای مناطق سیل زده ایلام با جدیت پیگیری می شود


به عنوان مسئول وزارتخانه ای که نقطه ی تلاقی سه قوه با یکدیگر است، این نکته را با اطمینان می گویم که همه، کشور و نظام را دوست دارند و اختلاف نظرها و باورها برای خدمت بیشتر است.

- وزیر دادگستری گفت: به عنوان مسئول وزارتخانه ای که نقطه ی تلاقی سه قوه با یکدیگر است، این نکته را با اطمینان می گویم که همه، کشور و نظام را دوست دارند و اختلاف نظرها و باورها برای خدمت بیشتر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علیرضا آوایی در جلسه ستاد بحران و قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده استان، اظهار کرد: هنگام بروز حوادثی چون سیل و زلزله این اتحاد نمود بیشتری پیدا می کند به گونه ای در سیل امسال با اینکه نقاط بسیاری از کشور درگیر سیلاب بود همه قوا، نهادها و مسئولان هم دوش یکدیگر در سریع ترین زمان این شرایط را مدیریت کردند.

آوایی یادآور شد: در این حادثه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، هلال احمر و … همدوش و همراه با دولت پای کار آمدند و هرنهاد و ارگانی گوشه ای از کار را تقبل کرد و در زمانی که کشور در جمیع جهات مورد تحریم جهانی، فشار اقتصادی و شرایط خاص بود اما موضوع سیلاب مدیریت شد.

وی گفت: با اینکه استان های زیادی همزمان درگیر سیلاب بودند و سیل به زیرساخت های کشور خسارات عدیده ای را وارد کرد اما همدلی، اتحاد، همراهی و یکرنگی تمام مسئولان و نهادها و ارگان ها باعث شد خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات دولت برای مناطق سیل زده ایلام با جدیت پیگیری می شود

مصوبات دولت برای مناطق سیل زده ایلام با جدیت پیگیری می شود