مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 10:002019-07-23ورزشي

امروز روز شلوغ باشگاه پرسپولیس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از اینکه گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تهران، شایان مصلح و سروش رفیعی را در لیست مازاد قرار داد، - قرار است امروز (سه شنبه) چند بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس برای تعیین تکلیف قراردادهایشان و بحث مالی به ساختمان باشگاه بروند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پس از اینکه گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس تهران، شایان مصلح و سروش رفیعی را در لیست مازاد قرار داد، این 2 بازیکن از هفته گذشته به باشگاه پرسپولیس در خیابان سئول می رفتند تا وضعیت قرارداد خود را تعیین تکلیف و قراردادشان را فسخ کنند، اما تا امروز (سه شنبه) این اتفاق رخ نداد، اما عرب مدیرعامل پرسپولیس به این بازیکنان قول داد تا مشکلات شان را برطرف کنند.

همچنین قرار است به جز مصلح و رفیعی که از دست مدیران پرسپولیس ناراحت هستند، امید عالیشاه و احمد نوراللهی هم به دیدار عرب بروند.

با توجه به پیشنهادات عالیشاه و .

احتمال دارد این بازیکن از جمع سرخپوشان جدا و راهی تیم دیگری بشود، زیرا با حضور وحید امیری و مهدی ترابی ترافیک بازیکن در پست هافبک چپ زیاد است.

احمد نوراللهی هم در پرسپولیس ماندنی است، اما برای وضیعت قراردادش و بحث های مالی راهی ساختمان باشگاه می شود تا مشکلات را برطرف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز روز شلوغ باشگاه پرسپولیس

امروز روز شلوغ باشگاه پرسپولیس