مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 09:182019-07-23سياسي

سردار فدوی: سپاه امروز از هر زمان دیگری مقتدرتر است


جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه سپاه امروز از هر زمان دیگری مقتدرتر است، گفت: رزمندگانی که چهل سال است پشت سر امامین انقلاب اسلامی این مسیر سعادت بخش و نورانی را انتخاب کرده اند، - همچنان بر پیمان شان باقی مانده و به هیچ وجه بر عهدشان خللی وارد نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تشیع شهید نقیبی در یگان ویژه صابرین گفت: لباس سپاه مقدس ترین لباسی است که در طول تاریخ آن را می شناسیم؛ زیرا هزاران شهید از بهترین بندگان خدا با این لباس شهید شدند.

وی افزود: چهل سال است سپاه با همین لباس در حال پاسداری از انقلاب است.

سپاه امروز مقتدر و سرافراز ، بیش از هر زمانی با اقتدار و سرافراز است و هر روز که از انقلاب می گذرد انقلاب اسلامی سرافرازتر می شود.

جانشین فرمانده کل سپاه چهل سال اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی را به برکت خون شهدا توصیف و تصریح کرد : شهیدان گرانبها ترین داشته خود را که جان آن هاست خالصانه تقدیم کردند؛ این وضعیت وصف ناپذیری است که تا در آن قرار نگیریم نمی توان آن را وصف کرد.

وی افزود : ما پاسداران همچنان پای در رکاب انقلاب هستیم و به تبعیت از امامان معصوم (ع) منتظر هستیم تا شهادت نصیب ما هم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: سپاه امروز از هر زمان دیگری مقتدرتر است

سردار فدوی: سپاه امروز از هر زمان دیگری مقتدرتر است