مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 06:342019-07-23دانش

دانشگاه تبریز در مقطع دکتری بدون آزمون دانشجو پذیرش می کند


حمید احمدی، رییس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از پذیرش بدون آزمون بیش از 40 دانشجوی مقطع دکتری برای سال تحصیلی 99-1398 از طریق آیین نامه استعداد های درخشان و جایزه شهید احدی بر اساس سوابق تحصیلی .

- رییس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز از پذیرش بدون آزمون بیش از 40 دانشجوی مقطع دکتری برای سال تحصیلی 99-1398 خبر داد.

حمید احمدی، رییس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از پذیرش بدون آزمون بیش از 40 دانشجوی مقطع دکتری برای سال تحصیلی 99-1398 از طریق آیین نامه استعداد های درخشان و جایزه شهید احدی بر اساس سوابق تحصیلی و مصاحبه علمی در دانشگاه تبریز خبر داد.

احمدی با اشاره به نحوه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان و جایزه شهید احدی در مقطع دکتری سال تحصیلی 99-1398 گفت: امسال مجموعاً 177 پرونده توسط گروه حمایت از استعداد های درخشان وصول شد که از این تعداد، 141 پرونده شرایط پایه تصریح شده در شیوه نامه پذیرش احراز شد و جهت تخصیص امتیازات سوابق آموزشی و پژوهشی به دانشکده های مربوطه ارسال شدند.

رییس گروه حمایت از استعداد های درخشان دانشگاه تبریز افزود: پس از بررسی سوابق توسط دانشکده ها، از 62 متقاضی با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تبریز در مقطع دکتری بدون آزمون دانشجو پذیرش می کند

دانشگاه تبریز در مقطع دکتری بدون آزمون دانشجو پذیرش می کند