مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مرداد 1398 ساعت 04:582019-07-23اقتصادي

قابل توجه کسانی که کارت سوخت خود را گم کرده اند


درحالی که شائبه های بسیاری مبنی بر عدم تحقق طرح استفاده از کارت سوخت هوشمند وجود داشت، وزیر نفت صراحتا اعلام کرد که وزارت نفت به طور کامل آمادگی عرضه بنزین با کارت هوشمند سوخت را دارد و این طرح از 20 مردادماه با جدیت اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرنوشت بنزین در ماه های اخیر در وضعیت نامعلومی بود که سرانجام دولت با رد طرح سهمیه بندی بنزین، تصمیم به احیای طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی گرفت تا شاید از این طریق بتوان وضعیت مصرف و قاچاق سوخت را سامان دهی کرد.

آن طور که بیژن زنگنه - وزیر نفت - اعلام کرده هدف از اجرای این طرح تنها انضباط دادن و جمع آوری اطلاعات مربوط به مصرف بنزین است و به منظور اجرای بهتر این طرح، افرادی که در ثبت نام های پیشین شماره حساب های خود و نیازشان را برای دریافت کارت هوشمند سوخت المثنی اعلام کرده اند، کارت سوخت دریافت می کنند و ما معطل ثبت نام جدید نخواهیم ماند.

وی درباره این که اگر پس از 20 مردادماه، فردی کارت سوخت نداشته باشد، چه راهکاری برای آن ها وجود دارد، گفت: این افراد هم می توانند از سامانه دولت همراه استفاده کنند و هم می توانند به پلیس+10 مراجعه کنند، ضمن این که برای مدت محدودی نیز می توانند از کارت جایگاه دار استفاده کنند، زیرا فعلا موضوع سهمیه بندی بنزین مطرح نیست و فقط بحث انضباط دادن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قابل توجه کسانی که کارت سوخت خود را گم کرده اند

قابل توجه کسانی که کارت سوخت خود را گم کرده اند