مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 17:282019-07-22سياسي

جاسمی: وضعیت معیشت رزمندگان و ایثارگران نگران کننده شکننده است


یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که در شرایط کنونی وضعیت معیشت و زندگی رزمندگان، ایثارگران و نیروهای مسلح نه تنها رضایتبخش نیست که نگران کننده و شکننده می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم جاسمی در جلسه علنی عصر امروز (دوشنبه) مجلس در سوال از وزیر دفاع در خصوص علت عدم ارائه خدمات حمایتی به ایثارگران از جمله خدمات بیمه های درمانی، بیمه های اجتماعی و بازنشستگی و همچنین خدمات تسهیلات بانکی و مالی و مستمری گفت: در شرایط فعلی وضعیت دفاعی، موشکی، سپر دفاعی و سلاح های هجومی ما آنچنان پیشرفته است که زبان زد خاص و عام بوده و همه اذعان دارند موشک های ما بسیار دقیق و نقطه زن است.

اما برای ما علاوه بر این موضوعات بحث معیشت و منزلت نیروهای مسلح اهمیت دارد که معیشت و شرایط رزمندگان و ایثارگران و نیروهای مسلح نه تنها رضایتبخش نیست که نگران کننده و شکننده است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره موضوع معیشت و منزلت نیروهای مسلح گفت: طبق قانون باید رزمندگان حداقل یک میلیون تومان حقوق دریافت کنند که این میزان ماهانه 600 هزار تومان است.

وضعیت مسکن آنها هم مشخص بوده، سوال این است که تا کنون چند واحد مسکونی و زمین در اختیار آنها گذاشته اید؟ نماینده کرمانشاه تاکید کرد: یک درصد از حقوق های نجومی در ادارات و وزارتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاسمی: وضعیت معیشت رزمندگان و ایثارگران نگران کننده شکننده است

جاسمی: وضعیت معیشت رزمندگان و ایثارگران نگران کننده شکننده است