مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 16:082019-07-22حوادث

تهدید با چاقو پس از پیشنهاد ازدواج


رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق جوانی که با ارتباط با دختران جوان مجرد و دادن وعده ازدواج طلاهای آنان را سرقت می کرد،خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ کارآگاه کامیار چهری در باره دستگیری این سارق جوان اظهارکرد: حوالی ساعت 11 و 30 روز 30 خرداد ماه سال جاری خانمی جوان طی تماس با پلیس 110 مدعی شد که النگوهای طلا وی توسط شخصی به نام کامران - که حدود 30 سال سن دارد - به سرقت رفته است.

بر همین اساس ماموران کلانتری گاندی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و شکایت طرح شده برای کشف جرییات پرونده به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی با اشاره به حضور شاکی در پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: شاکی با حضور در پلیس آگاهی اظهار کرد که چند روز گذشته از طریق تلگرام با مردی جوان 30 ساله که خود را کامران و مهندس برق و کارمند یک شرکت خصوصی معرفی کرده است،آشنا شده است و بعد از گذشت چند روز صحبت کردن با یکدیگر قرار ملاقات حضوری در پارک طالقانی داشته اند.

شاکی با بیان اینکه عکس های این جوان را در پروفایلش دیده بوده و از نظر وی فردی موجه به نظر می رسیده است، تاکید کرد که ظاهر موجه این جوان موجب ایجاد اعتماد به او شده است.

رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران ادامه داد: شاکی در دیگر اظهارات خود گفت که بعد از صحبت هایی که با این جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهدید با چاقو پس از پیشنهاد ازدواج

تهدید با چاقو پس از پیشنهاد ازدواج