مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 15:182019-07-22بين الملل

جنگ داعش هنوز تمام نشده است


به گفته مقام های امنیتی، شبه نظامیان داعش که اوایل سال جاری میلادی از مناطق تحت کنترل خود در سوریه گریختند، اکنون در حال رخنه به عراق از طریق مناطق مرزی هستند که این روند، - "به گفته مقام های امنیتی، شبه نظامیان داعش که اوایل سال جاری میلادی از مناطق تحت کنترل خود در سوریه گریختند، اکنون در حال رخنه به عراق از طریق مناطق مرزی هستند که این روند، اقدامات شبه نظامی گرایانه این گروه را در سراسر بخش مرکزی و شمالی عراق تقویت می کند.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه واشنگتن پست در گزارشی می نویسد: هاشم الهاشمی، یکی از تحلیلگران امنیتی و مشاور دولت عراق و آژانس های کمک رسان خارجی می گوید: حدود 1000 شبه نظامی داعشی در هشت ماه گذشته وارد عراق شده اند که ورود اکثر آنها پس از فروپاشی و شکست این گروه تروریستی در سوریه در مارس سال جاری میلادی صورت گرفته است.

این شبه نظامیان که اکثرا عراقی هستند و از داعش در سوریه تبعیت می کنند، حالا برای پیوستن به گروه های شبه نظامی در مناطق روستایی ناهموار عراق هستند و با تبحری که در حفر تونل و ایجاد مکان های مخفی دارند، خود را در این مناطق پنهان می کنند.

این شبه نظامیان از تاریکی شب برای پوشش حملات تک تیراندازی خود و بمب گذاری های کنار جاده ای چند بار در هفته بهره می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ داعش هنوز تمام نشده است

جنگ داعش هنوز تمام نشده است