مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 14:092019-07-22اجتماعي

کشف 300 تن مواد مخدر طی 4 ماهه امسال در سراسر کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مرکز تربیت و عملیات سپکا (مرکز تربیت و آموزش سگ های مواد یاب پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا) در جمع خبرنگاران، - فرمانده نیروی انتظامی گفت: طی 4 ماهه امسال 300 تن کشفیات مواد مخدر داشته ایم که 10 تا 15 درصد این کشفیات توسط سگ های موادیاب انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مرکز تربیت و عملیات سپکا (مرکز تربیت و آموزش سگ های مواد یاب پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا) در جمع خبرنگاران، گفت: یکی از اولویت های اصلی این مرکز، مبارزه و مقابله با مواد مخدر از طریق سگ های موادیاب است البته این سگ ها آموزش های لازم در خصوص کمک به مردم در بلایای طبیعی (زنده یاب و جسدیاب) را دیده اند.

وی به اقدامات مطلوب نیروی انتظامی در امر مقابله و مبارزه با موادمخدر اشاره و تصریح کرد: در 4 ماهه نخست امسال 300 تن مواد مخدر در سراسر کشور کشف شده که از این میزان، 10 الی 15 درصد این کشفیات توسط سگ های موادیاب انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در مرکز آموزش و تربیت سگ های موادیاب پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا استاندارد های مطلوب رعایت شده، عنوان کرد: این مرکز در مقایسه با مراکز سایر کشور ها از امکانات پیشرفته ای برخوردار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 300 تن مواد مخدر طی 4 ماهه امسال در سراسر کشور

کشف 300 تن مواد مخدر طی 4 ماهه امسال در سراسر کشور