مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 12:532019-07-22پزشكي

کشت گیاهان دارویی یک تیر با دو نشان!


یک کارشناس گیاهان دارویی و طب سنتی گفت: گیاهان دارویی هم برای مردم درآمدزا بوده و هم بدون عوارض جانبی جایگزین خوبی برای داروهای شیمیایی امروز است.

- کیوان پیراسته در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه گیاهان دارویی از لحاظ اقتصادی می تواند برای مردم جنبه درآمدی داشته باشد، اظهار کرد: امروزه داروهای شیمیایی به خاطر عوارض جانبی بسیار و مسکن موقت بودن که جنبه درمانی ندارند جای خود را کم کم به داروهای گیاهی می دهد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بیماران مانند بیماران قلبی، میگرن و معده با مصرف داروهای شیمیایی نه تنها به خوبی درمان نشده بلکه دچار عوارض زیادی شدند، تصریح کرد: بیمار با مصرف گیاهان دارویی علاوه بر درمان دچار عوارضی نمی شود.

این کارشناس گیاهان دارویی و طب سنتی با تاکید بر نقش مهم نوع تغذیه در سلامتی انسان، گفت: در ابتدا به شخص مراجعه کننده گفته می شود از طریق نوع غذاهایی که می خورد؛ به خود کمک کند زیرا اکثر غذاهایی که استفاده می شود ارگانیک نیست و مواد شیمیایی دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید خودشان دست بکار شده و برای حفظ سلامتی خود تلاش کنند، ادامه داد: افزودن آویشن به عنوان داروی گیاهی در زمان تهیه غذای بیمار به سلامتی او کمک زیادی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت گیاهان دارویی یک تیر با دو نشان!

کشت گیاهان دارویی یک تیر با دو نشان!