مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 09:482019-07-22اقتصادي

عرضه مجدد گوشی تاشوی گلکسی فولد تا ماه آینده


به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند تاشوی خود، گلکسی فولد را تا ماه آینده، اوت 2019، روانه بازارهای جهانی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گلکسی فولد که یک گوشی هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر است، یک محصول بسیار گران قیمت و لوکس ارائه شده از سوی شرکت کره ای سامسونگ به شمار می رود چرا که به هنگام رونمایی از آن، با قیمت 1980 دلار قیمت گذاری شد و در اختیار و معرض دید شرکت کنندگان و علاقمندان قرار گرفت.

این گوشی با بهره مندی از صفحه نمایش انعطاف پذیر این امکان را به کاربرانش می دهد تا در صورت لزوم، از قابلیت بزرگ شدن نمایشگر و تبدیل به تبلت آن نیز استفاده کنند.

چند ماه پیش بود که بعد از عرضه آزمایشی این محصول ، مشخص شد که صفحه نمایش گلکسی فولد به هنگام خم شدن با مشکل مواجه می شود که ممکن است این مساله در درازمدت و در حین استفاده کاربران به مشکلات جدی تری تبدیل شود.

به همین سبب ، سامسونگ، شرکت توسعه دهنده آن با انتشار بیانیه ای به جمع آوری تمامی نمونه های عرضه شده اقدام و سپس اعلام کرد که بعد از بررسی های دقیق و برطرف کردن مشکل مربوطه، دوباره آن را به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد تا کاربران بتوانند از قابلیت های جدید و منحصر بفرد آن بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه مجدد گوشی تاشوی گلکسی فولد تا ماه آینده

عرضه مجدد گوشی تاشوی گلکسی فولد تا ماه آینده